Dubbelhäftande tejp

Det var något om dubbelhäftande tejp och påklistrade leenden. Jag borde köpa mer tejp , den tar slut fort.

Jag har prov på energi , jag har läst häftet en eller fem gånger kanske jag vet inte . Det är så dåligt kopierat så att man inte kan läsa vissa ord eller hela stycken om man inte har ett förstoringsglas , kisar riktigt ordentligt och har en oförskämt bra fantasi. och det har inte jag . Jag skrattar och hoppas på det bästa för jag kan inte göra annat .

Jag blir lite mörkrädd för folk ibland och det värsta som finns är veliga människor . okej inte det jvärsta det finns en hel drös värre saker men för tillfället ligger veliga människor nästan högst upp . och nej , det handlar inte om dig . det gör det aldrig , inte här iaf .

Nu har jag inte skrivit som jag brukar . jag ogillar det .

jag har pepparkakor i skåpet , jag och Lisa har köpt . pepparkakor är bra , Lisa med .

Jag borde köpa fler julklappar , fast det är mycket saker man borde göra .


människor gör mig nedstämd , inte människor jag känner bara människor jag ser . som den ledsna mannen på soppcaféet för längesen och tanten som grät på spårvagnen .

det börjar bli kallt utomhus , jag undrar var min extremfula och överdrivet röda mössa är


Kommentarer
Postat av: lisa

du är med bra. jag köpte present till lillasyster idag, ska köpa till båda mina storasyrror imon eller på fredag.. :) PUSS :*

2007-12-12 @ 22:39:56
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: klara

fint. och jag har egenbakade pepparkakor,
jag har bakat en hel deg med femton deciliter mjöl själv. jag är stolt.

2007-12-14 @ 08:22:00
Postat av: Annie

håller med, julfriden existerar inte. julklappar är jobbigt. puss!

2007-12-16 @ 13:32:38
URL: http://chamiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0