Hand i hand mot olyckan

Jag är hemma igen , ni kan sova lugnt .

Regnhelgen uppe i vägkorset , vatten överallt och fåren såg ut som disktrasor.
 Knut levde rövare i skogen och det blev natt mitt på dagen .

Marats död är färdigfotat och kanske blir det bra . Förhoppningsvis .

Jag borde göra engelskaglosorna men jag har mycket bättre saker för mig som att äta lite chokladkalender och lyssna på tämligen okänd töntmusik och må allmänt bra. Att göra något så viktigt som engelskaglosorna tror jag skulle förstöra min söndasidyll.  Jag har börjat drömma konstigt igen om människor som har slutat existera för mig . sommarstället är bra  , det är tomt på avtryck .


Nu är alla drömmar uppätna och slut men vi kan alltid göra nya snart om vi vill .


Puss

image61            image62


image63

image65

image66

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0