Jag har lyssnat på samma skiva minst fem gånger i rad

Jag sitter och skriver ingresser till textlektionen imorgon . jag tror jag kommer spy . ingresser är kanske det tråkigaste som finns . visste ni att man kan bli schizofren av hjärnhinneinflammaion ? det påstår dom iaf. men dom påstår ju allt möjligt å andra sidan. Man blir ju sjuk av allt nuförtiden , skulle inte förvåna mig om man får cancer av att andas eller av att ha rödrutiga strumpor på sig , " jahaja ännu ett fall av den obotliga sortens rödrutiga strumpor-cancer " typ ... jag har inga rödrutiga strumpor som tur är , det känns tryggt. 

Idag bekantade vi oss med tingsrätten , vakterna var läskiga och åklagarna hittade på saker . Ännu en bra lärdom här i livet , eller hur var det ?


Jag har kanske världens mest julpimpade toalett . Jag , syster och pappa har gjort ett elegant jobb ! Kanske kommer det fina bilder snart mrhrhr .


Jag borde göra något genialiskt , men av bloggadressen kan ni förstå att det inte ligger för mig att göra sådana saker så jag ger upp.

Jag ska ta bilder på annat än mig själv , jag vet att det är kanske det tråkigaste ni vet .

Det var säkert en massa mer jag skulle skriva som jag inte minns , men det får vara ,

PUSS


image79

Kommentarer
Postat av: en person

shiit måste hitta alla mina rödrutiga strumpor och slänga dom illa kvickt så jag inte drabbas av canser:S...hehe:D

2007-12-11 @ 00:10:58
Postat av: KkKkKk

toalettbilder !
weii. :D

2007-12-11 @ 21:33:10
Postat av: Jenny

tycker du tar väldigt söta kort på dig själv.

PUSS.

2007-12-12 @ 22:12:22
URL: http://mrsjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0