Bang Bang , my baby shot me down

Idag julpyntade jag kontoret , med världens kanske fulaste julgran och tidningsstället blev en klass för sig.
Helgen spenderas i skogen bland alla granar och allt regn , så ni inte tror att jag har gått hädan eftersom min vistelse på msn kommer minska med 100% .
Min granne har börjat spela ett intrument , jag håller fortfarande på att lista ut vilket, jag tror att det är horn eller en tuba eller nåt sånt där men pappa tror starkt på att det är en toarulle .
 
jag ska klippa mig snart , kort och oigenkännligt blir nog bra . fast alla vet att det inte kommer bli så .

egentligen vill jag bara ligga och sprattla i sängen och låta timmarna gå men det funkar inte . bara ett tag . sen blir man hungrig . fast jag gillar inte att äta .

Egentligen borde jag bara skriva som det är . men det skulle bara bli jobbigt för folk vet aldrig vad dom ska säga till människor som inte ler och visst är det sorgligt . det bästa dom har att komma med är " det löser sig " . jag hatar naiva människor . jag säger ju det , jag kan inte vara personlig . inte här . det är bara sjukt jävla patetiskt .

mitt hjärta var ditt att förstöra och du gjorde det så jävla bra.

Nu ska jag vara glad igen . jag lovar . snart blir jag mig själv . håll ut tills dess.

Det värsta med fotouppgiften är att jag vet att jag kan göra så mycket bättre . det är inte så svårt .

Kommentarer
Postat av: k

en trombon är det.

2007-11-29 @ 21:05:34
Postat av: lisa

du kom inte idag? :*

2007-11-29 @ 21:38:52
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: Max

You were five and I was six, we rode on horses made of sticks.

2007-11-29 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0