Blandade fenomenala saker

Pappa och jag har varit ute och spatserat med Knut , för han skrek och tjatade något alldeles förfärligt, Knut alltså inte pappa.

Annars händer det inte så mycket ,Knut och syster spelade lite pingisboll på mitt golv.

Det har hänt massa annat säkert väldigt intressant men det orkar jag inte skriva för då kommer inlägget bli ungefär tre sidor och det orkar inte läsa ändå.

Men jag har sett Napoleon Dynamite igen , det är kanske världens roligaste film.

Mjaaahrrr skriker sällskapsknut , fast nu gick han igen. igår bet han mig i armen, eller kanske var det foten jag vet inte så noga.



Malin och alla höstlöven
 image22

Allra käraste syster

image24


Siggi och persiennljuset
image25 

Arga katten

image26
 
10-kronors kameran
image27

Kommentarer
Postat av: anonym beundrare igen

bravo

2007-11-11 @ 22:01:48
Postat av: elin

napoleon dynamite är underbar :D gosh!

2007-11-15 @ 16:09:02
URL: http://uffepuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0