Mjaorw

Nu har Siggi fyllt år . Gratulerar . Jag är besviken på alla som glömde bort det , jäkla skräpmänniskor.

Iaf så har jag varit väldans kreativ trots min tillfälliga trötthet . Jag vill till labbet nu nu nu !

Jag och syster har bakat drömmar och jag har film i polaroidkameran.

Och igår bet Knut mig konstant hela dagen nästan , en av hans favoritsysselsättningar troligen . 
Kärleksbett säger Knut , aj säger jag .


Puss


Lilla Siggi och gula klänningen

image46

Knut har ett hjärta i pälsen , ser du ? mhrhr
image41


Knutpussar
image42


Innan knut bet mig jättehårt i benet.
image43

Jag har kanske världens skevaste ben .
image44

Tejp är min vän
image45


Lilla kaninen och stora världen
image47

Kommentarer
Postat av: lisa

förlåt att jag glömde :(:(:(:(:(((((((((( jag kommer till skolan imon.

2007-11-18 @ 18:20:49
URL: http://gogopop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0