Onödigt mycket text

Nu har folk klagat på att jag inte skriver något i ( eller säger man på ? hm.. nej jag tror bestämt man säger i )  min blogg och det var ju tråkigt för dom att jag inte har något bra att säga. Det kommer bara bli långrandigt trams med fåniga ord och vem orkar läsa det ?

Ja iaf det var ett tag sen jag skrev något meningslöst här, faktum är väl att det inte har hänt så mycket. Jag har lärt mig göra havregrynsgröt i micron , visst intressant ? I tisdags var vi lediga och jag sölade i labbet . Det blev inget vettigt och hela jag var full med fix , utomordentligt bra. Det har snöat och det är oförsämt kallt . Men du ser ju vem orkar läsa det här ? totalt ointressant . Hädan efter tänker jag inte skriva långa inlägg inte längre än några väl valda rader der passar mig bra . Puss


Såhär hade dagens inlägg sett ut om jag själv hade fått välja ;

Jag har kommit på att jag brukar sitta bredvid underliga människor på spårvagnen här om dagen satt jag bredvid en enorm herre som pratade som Magnus i fem myror är fler än fyra elefanter . Han hade tydligen problem med en grek på jobbet , det sa han iaf högt i telefonen.
Förövrigt så är ungsvistelsen för en kladdkaka cirka 20 minuter och jag kan receptet i huvudet .

Labbsöl ;
image34

image35


image37



Kommentarer
Postat av: Max

Du får väl gå din egen väg då Sigge ;) Inget negativt i det:)

2007-11-14 @ 18:05:48
Postat av: Klara hej

och jag har en tröja med det.

2007-11-14 @ 21:18:40
Postat av: Klara hej

och jag har en tröja med det.

2007-11-14 @ 21:19:13
Postat av: lisa

nu kan jag se dina förändringar på bloggen!!! :)

2007-11-15 @ 10:45:05
URL: http://gogopop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0