Låg

Vi kan säga såhär ;

jag är inte kapabel för mer
jag tänkte på köttbullen som var som tyg
när hon sa; det är ju inte det bästa du gjort
det finns inget syfte
det finns väl aldrig något syfte ? allt har ett syfte
skjut mig

jag hade kunnat skrika det i örat på dig så du blev döv som jag,
men det hade inte ens varit värt det.

jag funderar på att säga upp mig från verkligheten och gå i ide på heltid
under täcket med
caligula
så högt
att jag blir döv
eller
iaf
slipper tänka

jag är ledsen att
jag beter mig som en
idiot, gott folk.
jag är snart mig själv igen.

Tack för att ni lyssnade det var allt jag hade att säga

over and out ..typ


Kommentarer
Postat av: nisse

?

2008-12-11 @ 21:32:18
URL: http://najsibo.blogg.se/
Postat av: V

EMOOOOOOOOOOOOO!

2008-12-11 @ 23:18:38
Postat av: lisa

aaw. vi väntar tåligt på att du kommer tillbaka som dig själv. ta det lugnt. tänk inte. ta ett varmt bad. och njut. puss :*

2008-12-11 @ 23:24:30
URL: http://gogopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0