Hjärter Dam dina blommor har dött

Kanske blir mamma besviken .

Ni kommer säkert inte tro mig om jag säger det men nu är allt bra .
Ja inte allt såklart för ni har väl inte undgått allt hemskt i världen, det har ni väl inte ?
Om ni har missat det kan jag informera , kanske en av mina sämre egenskaper men jag ska ge det en chans, bara  för att ni inte ska gå runt i tron att allt är bra.
Ni har väl för all del inte missat Hepatit C-skandalen eller sopkrisen i Neapel ? Jag hörde visst att maffian hade tagit över sopstationerna. Jag har frågat mig många gånger vad maffian ska göra med sopstationerna men de har nog en bra anledning, det måste de ju ha för vem tar över sopstationer bara för skojs skull. kanske ville de göra något radikalt eller helt enkelt byta livsriktning?
Men nu när jag sitter här och läser igenom på GPs hemsida efter viktiga händelser kan jag inte undgå att minnas den oerhört festliga artikeln om damen i elrullstol som av någon underlig anledning hamnade på lundbyleden.
Jag fick världens bild framför mig l, den lilla tanten och alla bilar. Fast det hade kunnat sluta illa , visst hade det. Och glöm för all del inte klimathotet! Gläd er inte åt värmen snart går allt åt helvete. eller hur var det nu igen ?
Nej man kan inte tänka på allt , det funkar inte.  men  annars så , annars är allt frid och fröjd, iaf i mitt liv. Annat är det ju i Neapel . Jag vet att man inte ska skämta om allvarliga saker men kanske ska man ändå skicka en papperskorg till dem ?


Kommentarer
Postat av: Klara

För att inte tala om att Basshunter ligger etta på englandslistan..

2008-01-14 @ 23:26:28
URL: http://totaltfenomenalt.blogg.se
Postat av: Jenny

jag fick ju Desperate Housewifes säsong2 på dvd i julklapp, så mitt liv är fullbordat nu när Betty är på TV-rutan ;)

2008-01-17 @ 19:57:16
URL: http://mrsjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0