Mhrhr

Julgranen står fortfarande kvar i Pajalas centrumkorsning ,den hysteriska julefriden är nog inte över där ännu.

Knut har luktat på mig något alldeles enormt mycket efter min uddevallavistelse, katterna där luktade antagligen oerhört intressant.

Jag tänkte skriva något festligt om nyårsafton men jag är för trött och vill ha glass , det var kul iaf ! Och nu har jag fått röda byxor tack tack .
Här nedan har vi kanske världens finaste bild på fyrverkerier , min mobilkamera är verkligen förstklassig.

image94


Imorgon bär det av till Lund gott folk , jag och malin måste dock gå upp i ottan men men .. Det blir festligt i vilket fall även om lund är kanske världens knepigaste stad , iaf dialekten ... JA JA JA ..

Och nu är jag faktiskt glad igen , jag har aldrig något att skriva när jag mår bra , ni får hålla ut tills meningslösheten börjar tugga på mig nästa gång .

Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

glass på vintern är åh så gott !

2008-01-01 @ 21:31:06
Postat av: lisa

mhihihi. jomen något roligt sa vi väl allt? jag minns det så i alla fall! :O

2008-01-01 @ 22:04:01
URL: http://gogopop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0