ytterligare ett ointressant inlägg

Homofobi är kanske det töntigaste jag vet . Herregud . människor vi har väl andra saker att tänka på i den här jävla världen ? Här står vi och klimathoten hänger över oss som stora regnmoln en sommardag. Men samtidigt ska vi fundera över huruvida homosexuella ska få gifta sig ? herregud skjut mig säger jag . vart är denhär världen påväg . ååååh . Och folk som tycker att folk som är homosexuella är konstiga , vad är grejen ? okej visst själv är jag inte homosexuell men jag har väl inget emot de som är det bara för det. man blir väl kär i personen och då bryr man sig väl inte huruvida denna människa har en kuk eller en fitta ? Såna ord får man säkert inte skriva heller . okej men va fan . sluta sitt här och töntläs och gör något åt den här störda världen tack . Nu kommer säkert ingen säga någonting om det  här och låtsas att dom inte ens har läst mitt inlägg och antagligen blir jag väl freakstämplad resten av livet för att jag ens tar upp det.

och manshatare som kallar sig feminister och folk som är så säkra på att de alltid har rätt vad det än gäller och folk som inte tål att man säger emot dem överhuvudtaget och jag själv är saker som jag just nu inte riktigt klarar av .

nu ska jag klippa mig lite till . 
Godnattimage103


Kommentarer
Postat av: Klara

och de som tycker att det är klart att man ska få döpa sina flickebarn till Bengt eller Urban som om det vore något dåligt att heta Britta och Ulla...

2008-01-28 @ 23:02:31
URL: http://totaltfenomenalt.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kan hålla med dig rätt rejält. Och för att du säger som du tycker och tänker ska du inte behöva ta massa kritik, för du har minst lika mycket rätt att tycka som att gå på trottoaren, eller?

Ska vi ta en kopp med te på nåt café någon dag? Jag har inte hört av mig alls det senaste och är hemskt ledsen för det. Saknar dig !

2008-01-29 @ 06:30:00
URL: http://adekvat.blogg.se
Postat av: lisa

du vet var jag står i dessa frågor!! :)

2008-01-29 @ 07:38:23
URL: http://gogopop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0