tjugofemte november

Jag är fin på att slänga ut allt innehåll ur min väska på sängen och blunda för alla läxpapper som lägger sig i en någolunda fin hög. Jag är fin på att bara råka låta dom falla ner på golvet i all stillsamhet för att ta upp en skiva som ramlat längst ner i högen . Jag är fin på att sedan glömma bort läxorna och jag är fin på att flera månader senare hitta alla papper under sängen där det ligger och myser med dammråttorna. därefter är jag fin på att ignorera min upptäckt och ta upp pennan jag tappade när jag skrev ner något mycket viktigare .

Kanske är det därför karma straffar mig genom att göra mitt hår svart istället för brunt , som tanken var.
Eller kanske är det en helt annan sak.

Jag vet att jag är fin på att upprepa mina ord och jag vet att ni vet att jag gör det bara för att jävlas


men eh ...

Okeej

Poss

Kommentarer
Postat av: "sows"

2008-11-26 @ 23:18:44
URL: http://adekvat.blogg.se/
Postat av: c

puss på Dig med! och J-A, klart v i ses snart. helgen maybe?

2008-12-01 @ 20:23:33
URL: http://fjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0