Oj

Nu har det hänt , det som jag aldrig i mitt liv kunde föreställa mig . Kanske i ett annat universum men inte nu, det fanns inte ens i tanken. Men nu har det hänt som sagt. Vadå tänker ni, håll i er ,säger jag !
Jag satte mig i frid och fröjd framför datorn för att byta musik på min mp3 när Knut spatserar in i rummet och hoppar upp på fönsterbrädan. Efter att ha försett fönstret med ännu några nosavtryck kommer han och hoppar ner i mitt knä ( vilket inte är så ovantligt, han hoppar oftast på mig när han är påväg någonstans.) Iaf ! jag satt där i godan ro och tittade lite surt på knut när han nonchalant spatserade över mitt knä för att sedan hoppa ner på marken , trodde jag! Hör och häpna ! KNUT LA SIG I MITT KNÄ OCH SOV . Är han sjuk ? vart är världen påväg ? jag är i chock. 
Jag tog tillfället i akt och klappade min lille kissekatt som första gången på år och dar faktiskt var snäll.. det gick kanske tio minuter tills han insåg sitt misstag, ryckte till som ur trans & bet mig i armen . Han attackerade mig sedan ett antal gången och gick sedan ut ur rummet med svansen i vädret.
Jag kan andas ut , Knut är sig själv igen. Inga dyra pengar på veterinärkostnader . Underbart.
Det bästa av allt är att jag har bildbevis !

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA KNUT<3 hihi han kanske hade pms fast tvärt om :D

åhå min hund är snyggast ^^

trevligt trevligt att du orkade läsa =)

2008-11-03 @ 14:43:00
Postat av: Anonym

ah de va från nisse då ^^

2008-11-03 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0