det finns mer

Funderar lite på hur man spenderar en dag som slutar med jobb till tolv mitt i natten.
ska man lägga upp det som så att man går upp hemskt tidigt
och hinner med många saker 
men kanske somnar innan jobbet slutar
och då kanske gör sig skyldig till att någon
 som inte borde kör in sin bil där dom inte alls får
 även om det är en omöjlighet
med tanke på den beräknade stora folkmassan.
så kanske gör det inget om jag går upp klockan sju
och gör många saker hela dagen
och somnar sen när folket börjar strömma till
i samband med något dåligt band.
kanske är det okej
ändå.

snart är det höst, kanske imorgon om jag har tur
håller tummarna

Kommentarer
Postat av: lisa

jag tycker du ska upp och hitta på roliga saker. <33 du står ju inte ensam vid götaplatsen väl? puss

2010-08-10 @ 18:26:08
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: lisa

aw vad bra!! jag tror jag ska ta det lugnt denna vecka. typ kanske se amanda jensen imon. och crash diet på fredag!! hur har det varit på jobbet? puss <3

2010-08-11 @ 20:42:24
URL: http://gogopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0