Estrella-rycket

Jag har levt i ovisshet om vad Estrella-rycket kan ställa till med om man applicerar det på fel förpackningar,
denna ovisshet upphörde vi fem-tiden idag.
Jag var i full färd med att förbereda matlagningen
och skulle öppna en liten påse med ris,
en såndär som man köper på ICA.
Efter lite studerande av påsen så tedde det sig tämligen naturligt för mig att här skulle minsann Estrella-rycket göra sin rätt.
Jag hade fel, jag hade väldigt fel.
Jag ryckte och det flög ris åt alla håll.
Det var ris precis överallt på en radie av en halv meter omkring mig och påsen.
Jag blev såklart störtförbannad och kom aldrig på tanken att fotografera det hela.
Det hade varit ett fint minne.

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh. fyfan :( jag har helt glömt av estrellarycket! jaa, du borde fotat medan du öppnat påsen. haft den på sekvenstagning på stativ. det hade varit något. <3

2010-09-15 @ 00:57:03
URL: http://gogopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0