En lögn blir lätt en sanning när den kommer inifrån,

Jag antar att jag, trots det låga besöksantalet, ska låta de som ändå letar sig hit få några väl valda ord tilldelade till sig att göra vad de vill med.

Idag är en dag då jag är arg på de sociala konstruktioner vi målar in varandra i hörn med. Och vissa kan säga att det finns en anledning att det är si och så och jag tycker bara det är struntprat och begränsningar. Säga vad en vill men man blir trött för mindre.

När det kommer till allt det andra, som ni säkert undrar över eftersom ni inte frågar, så är det som det ska. Jag är glad att det går så bra för allihop och fasaden är det ju ordning och reda på.

 
Ha det bra gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0